Ver en Lengua de Signos Española
Aurkezpena
Integrazio soziala, pertsona eta taldeen zuzeneko arreta eta zainketagatik definitzen da.
Bere heziketan, funtsezko enfasia pertsonen arreta sozio-hezitzailea da. Esku-hartze eremua oso zabala da, nahiz eta, gizarte zailtasunezko sektoreekin heziketa ekintzei lehentasuna eman (arriskuan dagoen haurtzaro-nerabezaro, droga-mendekotasunak, delinkuentzia, eta abar.), eta eremu soziosanitarioan, non hezkuntza lana zainketa pertsonalekin eta oinarrizko osasun arretarekin nahasten dira (pertsona helduak, minusbaliotasunak, eta abar.)
Titulu hau, gainera, aktibo dauden langileei eskaintza modalitatean eskaintzen da (lehengo eskaintza singularra) profesionalei zuzendurikoa.
Ver en Lengua de Signos Española
Profila eta gaitasunak
Titulu honek ematen duen prestakuntza profilak, honako eremutan lanean haritzeko gaitasuna ematen du:
- Zailtasun sozialetan dagoen sektoreekin eremu sozio-hezitzailea: gizarte bazterketa arriskuan dagoen haurtzaro eta gazte, drogazaletasun, delinkuentzia,
- Eremu sozio-sanitarioa: hezkuntza lana zainketa pertsonalekin eta oinarrizko osasun arretarekin nahasten dira (pertsona helduak, minusbaliotasun, eta abar.)
Lanbide jarduera irabazi asmorik gabeko instituzio publiko edo erakunde pribatuetan lan egiteko orientaturik dago, honakoekin erlazionaturiko programa berariazkoekin:
- Talde ezberdinen arretara zuzenduriko egoitzak: hirugarren adina, minusbaliatu fisiko eta psikikoak, gaixo mentalak.
- Abegi zentroak: adingabekoak, emakumeak, baztertzea, etxe gabekoa, etorkinak.
- Gizarte Zerbitzuko zentroak.
- Etxez etxeko laguntza zerbitzua.
Bere gaitasunak lan egiten duen pertsonen beharren zaintzea y arretari jaramon egin ahal izatea posible eginen du, kasu partikular bakoitzari buruz lortutako informazioa balioetsiz, bere autonomia pertsonala eta lan-munduratzea garatzeko estrategia eta teknika aproposenak zehaztu ahal izateko. Zehatz-mehatz, honetarako trebatzen da:
-
- Gizarteratze esku-hartzeak prestatu, antolatu eta ebaluatu.
- Bizikidetasun eta lan-munduratze unitateen arreta ekintzak antolatu eta gainbegiratu.
- Esku-hartze soziohezitzaile zuzeneko teknikak menperatu, bereziko enfasia jarriz komunikazioko alderdiaren maneiuan, gizarteratze konplexuko prozesuetan murgilduriko pertsonekin parte hartzeko gai izan ahal izateko.
- Pertsonen zainketa pertsonalaren zereginen garrantzia eta balio soziohezitzailea ulertu, ala nola eginkizun horiek betetzeko teknikak ezagutu: lehen laguntzak, osasun eta asistentziazko oinarrizko zainketa, eta abar.
Ver en Lengua de Signos Española
Ikasketa-plana
1700 ordu bi ikasturtetan banaturik:
Curso | Periodo | Horas | Lugar |
---|---|---|---|
Lehen ikasturtea | Iraila – Ekaina | 960 ordu | Ikastetxea |
Bigarren ikasturtea | Iraila – Ekaina | 740 ordu | Lantokian |
Ver en Lengua de Signos Española
Contenidos
Moduluak | Urteko orduak | Asteko orduak |
---|---|---|
Lehenengo Ikasturtea | ||
Gizarte esku-hartzearen testuinguru eta metodologia | 160 | 5 |
Bizikidetasun unitateei arreta | 96 | 3 |
Autonomia pertsonal eta sozialerako gaitasunak | 192 | 6 |
Lan-munduratzea | 96 | 3 |
Komunikaziorako oinarrizko jarraibideak eta sistema alternatiboak | 192 | 6 |
Lanbide heziketa eta orientazioa | 64 | 2 |
Proiektu integratua | 160 | 5 |
Bigarren Ikasturtea | ||
Lantokian heziketa | 740 | Lanaldia |