Zentroa

1986tik gure zentroa bitartekotasunaren giza-hezitzaile profesionalen hezkuntzan ibili da. Lehenago, Lanbide Hezkuntza II (L.H. II) barruan, Gizarte Egokitzapen Teknikari Espezialistaren trebakuntzarekin. Gaur egun, “Soziokultural eta Komunitatearentzako Zerbitzuen” familiaren barruan, lanbide heziketa berrian. Goi Mailako Integrazio Soziala, Animazio Soziokulturala eta Haur Hezkuntza (baita ere euskaraz eta on-line) garatzen ditugu, hala nola Mendekotasun Egoerako Pertsonen Arreta (dagoeneko profesional bezala jarduten duten pertsonei zuzendurik).

Lanbide hauek pertsonekin zuzeneko kontaktua edukiz egiten dute beraien lana, beraien garapen pertsonal, kulturalean eta gizarteratzean laguntzeko. Beraien eginkizuna erakunde ezberdinetan egiten dute, beste era bateko profesionalekin batera. Horregatik, generikoki “Oinarrizko Hezitzaile” deitzen diegu,haiek bai dira, kasu gehienetan, pertsonetatik hurbilen parte hartzen dutenak.

Hezitzaile Eskolako Kimua Sitea

erasmus+.