Izapideak eta zerbitzuak

Ver en Lengua de Signos Española

ERDI ETA GOI MAILAKO TITULUAREN ESKAERA

MESEDEZ, IRAKURRI AMAIERARAINO!!

Izenburuaren eskabidea online egin daiteke, formulario bat eta inprimakia betez. Tituluaren gordekina, eskatu ondoren, eskolako idazkaritzan jaso ahal izango da.

Tituluaren frogagiria jasotzeko, NANa aurkeztu behar da, edo, beste pertsona bat etortzen bada, idatzizko baimena eta ordezkagiriaren titularraren NANaren fotokopia.

Idazkaritzatik egiaztatuko da ikasleak dena gainditu duela, eta batez besteko nota sartuko da.

Titulua eskatu aurretik, dagozkion tasak ordaindu behar dituzu.

Tasak ordaintzea:

Dirua sartu beharreko kontu zenbakia: ES 47 2100 3693 2522 0038 0688
GARRANTZITSUA: ADIERAZI ORDAINKETAN IZENA, ABIZENAK ETA ZIKLOA (inizialak bakarrik: GI, HH, MEPA, AST)
Sartu beharreko kopurua:
GOI-MAILARAKO:

1. kasua- Tarifa arrunta 72,80 €-koa da.

2. kasua.- % 50eko deskontua: 1. kategoriako familia ugariko kide bazara, edo kategoria orokorrekoa bazara, guraso bakarreko familia bateko kide bazara, edo % 33ko desgaitasuna edo handiagoa baduzu (egiaztatu egin beharko duzu). Tarifa 36,40 €-koa da.

3. kasua- Salbuetsita: 2. kategoriako edo kategoria bereziko familia ugarikoa bazara, kategoria bereziko guraso bakarreko familia batekoa bazara, genero-indarkeriaren edo terrorismoaren biktima bazara, edo % 65eko desgaitasuna edo handiagoa baduzu, ez duzu ordaindu behar, salbuetsita zaude (egiaztatu egin beharko duzu)

4. kasua- Bikoiztuak: Tituluaren kopia bat eskatu: 10,40 €

ERDI-MAILARAKO:

1. kasua- Tarifa arrunta 50,20 €-koa da.

2. kasua: % 50eko deskontua: 1. kategoriako edo kategoria orokorreko familia ugariko kide bazara, kategoria orokorreko guraso bakarreko familia bazara, edo % 33ko desgaitasuna edo handiagoa baduzu. Tarifa 25,10 eurokoa da (egiaztatu egin beharko duzu)

4. kasua- Bikoiztua: Tituluaren kopia bat eskatu 10,40 €

Zer behar duzue formularioa bete aurretik?

– Tarifa ordaintzea eta ordainagiria edo ordainagiria formatu digitalean izatea (edo argazki argi bat)

– Zure NANaren bi aldeetatik eskaneatuta edo argazki argi bat edukitzea

– Ordainketaren murrizketa edo salbuespena izanez gero, eskaneatuta edo izaera hori egiaztatzen duen dokumentuaren argazki bat edukitzea.

– Googlen saioa hasi edo zure gmail-a ireki. Google konturik ez baduzu, gmail helbide bat sortuz bakarrik sor dezakezu. Oso erraza da.

OSO GARRANTZITSUA: EGIAZTATU EDUCAN AGERTZEN DIREN DATU PERTSONALAK ZUZENAK DIRELA ETA NANarekin BAT DATOZELA, horiek agertuko baitira zure izenburuan, eta berdinak ez badira, baliozkotasun-arazoak eman diezazkizuke.

ESKATU ZURE TITULUA EDO BIKOIZTUA HEMEN

ESKAERAK EGITEKO EPEA: Urte osoan zabalik

SARRERA-ORDENA ZORROTZAREN ARABERA IZAPIDETUKO DIRA.

Aurten zikloa amaitzen duten ikasleek, ekainaren 27a baino lehen titulua eskatzen ez badute, gainerako ordezkagiriak izapidetu arte itxaron beharko dute beren titulua eskuratu ahal izateko.

Titulua eskatzeko inprimakia deskargatzeko:

inprimakia

Bekak

Hondoko esteketan Goi eta Erdi Mailako hezkuntza zikloak ikasi ahal izateko beka deialdiez informatu zaitezke.

Zure ikasketak bukatu ondoren dauden mugikortasun bekak ezagutu ahal izateko, gure “Leonardo Da Vinci Programa” atala kontsultatu.

MATRIKULAK

Ikasleak bazara eta gure eskolan ikasten jarraitzeko asmoa baduzu modu presentzial edo erdi presentzialean, MATRIKULA ONLINE EGINGO DA, AHAL DELA.

Matrikula datak: EKAINAREN 21etik 23ra.

Behar duzuna:

Googlen saioa hasi edo zure gmail-a ireki.

OHAR GARRANTZITSUA: jarri zure fitxategi guztietan fitxategiaren izen gisa ABIZENAK SOILIK koma bat eta ikaslearen izena, ordena horretan.

Inprimakia beteta eduki, formatu digitalean edo argazki argian (bertan aurkituko dituzu ordainketa egiteko datuak).

Ordainagiria formatu digitalean edo argazki argian edukitzea (datuak inprimakian dituzu)

NAN formatu digitalean edo argazki argian edukitzea

GARRANTZITSUA: Ziurtatu zure posta elektronikoa ondo jartzen duzula. Zure matrikularekin gorabeheraren bat izanez gero, mezu horretan jakinaraziko dizugu.

Hona sartu matrikula bidaltzeko (Hala dagokionean aktibatuko dugu)

Zure matrikularen harreraren email bat jasoko duzu. Mezu elektroniko hori jaso baduzu, mesedez, ez deitu telefonoz beste baieztapen bat eskatzeko. Dokumentazioren bat falta bada, zurekin harremanetan jarriko gara falta dena eskatzeko.

Lan Poltsa zerbitzua

Zentroko Lan Orientazio Planaren jardueren barnean, Lan Orientazio Sailak Lan Poltsa hau antolatu eta kudeatzen du bere ikasle-oientzat.

Zerbitzu honetara sartu zaitezke “Lan Poltsa” atalean.

Oharrak

MUJERES QUE CUENTAN