Haur Hezkuntzako On-line zikloaren aurkezpen saio presentziala

Iruñeko Hezitzaile Eskolako lineako modalitateko urrutiko Haur Hezkuntzako zikloko irakasleek aurkezpen saio baterako deia egiten dizuete irailaren 28an, asteartea, zikloan matrikulatu berri zareten ikasleentzat.

Saioak ikastetxeko areto nagusian egingo dira, ordutegi honetan:

• 16:00 Ikasle berrientzako saioa
  • 17:00 Saioa aurreko ikasturteetan matrikulatuta egon diren ikasleentzat

Saioa eskolako adierazpen-gelan egingo da (San Frantzisko kaleko patiotik sartzeko)

Parte hartu ezin dutenentzat, bideokonferentzia bidez jarraitu ahal izango da honako esteka honetan:  meet.google.com/xpw-yeyb-bta

Zuen zain gaude.

(Oharra: saio hau ez da aurrez aurreko nahitaezko jarduera bat; beraz, joan ezin bazara, ez duzu zertan justifikatu ez zaudela. Nolanahi ere, ikastaroa hasi ahal izango duzu, eta matrikulatu zaren moduluetako tutorea zure eskura egongo da plataforman)

This entry was posted in Berri nabarmenak, Berriak, Noticias, Noticias Destacadas, Ohar nabarmenak, Oharrak. Bookmark the permalink.