Liburutegia

Ver en Lengua de Signos Española

Zentro honetako liburutegiak, emandako heziketekin erlazionaturiko gaie arduratzen da, eta atal orokor multzo batean egituraturik dago, hala nola: Animazio Soziokulturala, Biologia, Minusbaliotasunak, Droga-mendekotasunak, Haur Hezkuntza, Gizarte Hezkuntza, Familia-Sexualitatea, Globalizazioa, haurtzaro eta Gaztaroa, Gizarteratzea, Kultura-artekotasuna, Justizia-Delinkuentzia, Gutxiengo etnikoak, Hezkuntza Premia Bereziak, Orientazioa, Psikologia, Gizarte Zerbitzuak, Aisialdiako Baliabideak, Osasuna, Soziologia, Hirugarren Adina, Gizarte Lana.

Gaur egun, Gutxi gorabeherako katalogaturiko aleen kopurua honakoa da:

• Liburuak: 3.850
  • Aldizkariak: 31 gai ezberdinei buruzkoak.
  • DVDak: 230

Eskola, hilabetekari, hiruhilabetekari, seihilabetekari edo urtekari izaerako argitalpen ezberdinetara harpideturik dago.

Liburutegiaren erabilera astelehenetik ostiralera, 11:15 eta 11:45 orduen tartean dago.

Zentroko irakasle eta ikasleentzako mailegu zerbitzu zerbitzu bat badago. Eskolan aurreko ikasturteetan matrikulaturik egondako pertsonek Liburutegira jo dezakete behar duten kontsultak egiteko, baina ezin dute mailegu zerbitzua erabili.