LH AURKEZTUKO INSKRIPZIOAK: hurrengo urratsak

LH presentzialaren onarpen-egutegia21-22

Garrantzitsua: gure eskolaren webgunetik egindako edozein izapidetarako. Jaso duzula baieztatzeko mezu elektroniko bat jasoko duzu. Ez deitu ESKOLARA iritsi zaigun baieztatzeko. Mezu elektroniko horrekin nahikoa da. Zerbait falta bada, zurekin harremanetan jarriko gara eman diguzun helbide elektronikoan.

Hurrengo urratsak: (ikus Nafarroako Gobernuaren webgunea)

Behin-behineko zerrenda: Uztailaren 12an
Behin-behineko zerrendari egindako erreklamazioak :(ezin dira aukerak aldatu, eskolak akatsak zuzentzea baino ez), uztailaren 12tik 14ra (14: 00ak arte). Idatziz, inoiz ez telefonoz. esteka honetan
Behin betiko zerrenda : Uztailaren 16an
Matrikula: BEHIN BETIKO ZERRENDAN ONARTUTAKOENTZAT BAKARRIK. Uztailaren 19tik uztailaren 22ko 14: 00ak arte. Matrikula online egiteko modu bat gaituko dugu hemen. Google edo gmail kontu bat ireki beharko da. Ez baduzu, gmail bat sor dezakezu. Oso erraza da. Aurrez aurre ere egin daiteke, idazkaritzan. Horretarako, ekarri matrikula-inprimakia adierazten dizun dokumentazioa.

This entry was posted in Albisteak, Berri nabarmenak, Berriak, Ohar nabarmenak, Oharrak. Bookmark the permalink.