Informaros de que la jornada de puertas abiertas del centro, para la oferta formativa del curso 23-24 (preinscripciones), será el día 19 de abril, a las 16.30 h, con carácter presencial.
ENTRADA LIBRE
Informaros de que la jornada de puertas abiertas del centro, para la oferta formativa del curso 23-24 (preinscripciones), será el día 19 de abril, a las 16.30 h, con carácter presencial.
ENTRADA LIBRE
Datorren martxoaren 16an,
Helburuak:
Gizarte Integrazioa ikasten ari diren lehenengo mailako euskera, gaztelera eta erdipresentzialeko taldeek, CERMIN-ek (Desgaitasuna duten Pertsonen Ordezkarien Nafarroako Batzordea) emandako “JARDUNBIDE EGOKIAK DESGAITASUNEN BAT DUTEN PERTSONENGANAKO INTERAKZIOAN” izeneko tailerrean parte hartu dute.
Tailer hau, ikasleek garatu behar izango duten Autonomia Pertsonal eta Sozialaren sustapenerako proiektuaren aldez aurretiko sentsibilizazio fasean kokatzen da. Bigarren lauhilabete honetan zehar ikasleek, desgaitasuna/aniztasun funtzionala duten pertsonen autonomia pertsonala eta soziala sustatzeko lan egiten duten elkarteetan, proiektuaren diseinu eta implementazioa aurrera eraman beharko dute.
Irakurri beherago gure proiektua
Lehenengo hiruhilekoan, “HAUR HEZKUNTZAKO LH-REN ETA GS-REN ARTEAN BIDEAK IREKITZEN…. ETA EZ DA IPUIN BAT” izenburua duen proiektua garatu da.
Hezkuntza-premia bereziak dituzten haurrentzako eta 1 eta 3 urte bitarteko haurrentzako ipuin bat egokitu beharra dago, metodologia sentsoriala erabiliz. Ipuinak kontatzen jakiteak duen garrantziaz eta zentzumenen estimulazioaz eta zentzumenek ikaskuntzan duten zereginaz gogoeta egiten da. Bi aurkezpen prestatu dira, euskarri digitalekoak, tituluekin “Ipuinak kontatzea ez da haiek irakurtzea” eta “Zentzumenak eta informazio sentsoriala”. “TRIS TRAS” ipuina egokitu egin da, laminak bilatzeko eta informazio sentsoriala duten objektuak egiteko prozesu bat gauzatuz. Bi erakusketa horiek eta ipuin egokituaren narrazioa Haur Hezkuntzako 1. eta 2. mailako (gaztelaniaz) eta Haur Hezkuntzako 2. mailako (euskaraz) ikasleei aurkeztu zaizkie.
Ondoren, “Printzearen Harresi” haur-eskolara joan da. FPEko ikasleek 2 urteko bi haur-talderi egokitutako ipuina kontatu dute. Narrazioaren ondoren, hezitzaileetako batek eskertu eta zorionak eman zizkigun, eta, besteak beste, honako balorazio hau eman zigun: “Giro ezin hobea sortu duzue arreta entzuteko eta erakartzeko. Ipuinean agertzen diren elementuak prestatuz. Arreta 30 minutuz erakartzea lortu duzue, eta hori lortzea zaila da adin hauetan”.
Azkenik, “Andres Muñoz Garde” HBra jo genuen. Han, ipuina kontatu zieten haurren etapako hiru talderi, eta ipuina banatu zieten irakasleei, beren material edo objektuekin.
Atzo jaso genuen Iruñeko Udalak antolatutako Ikaskuntza Zerbitzua saria, Elkartuz/Elkartuz proiektuarekin.
Zorionak Haur Hezkuntzako zikloko gure irakasle taldeari eta proiektu honetan konprometitutako ikasleei.
Abenduaren 7an, eta gure ikasleentzako prestakuntza osagarri gisa, hezkuntza eta osasun sexualari buruzko hitzaldiak eta tailerrak eskaini zizkigun SARE elkarteak.
Eskerrik asko zure laguntzagatik.
Abenduaren 5ean, Nik elkartearekin hitzaldi bat antolatu genuen ikastetxean, seme-alaba transexualak dituzten familien errealitatea ezagutzeko.
Mila esker gure ikasleen eta irakasleen prestakuntzan erakunde honen laguntzagatik.
Iragazi motagatik
Iregazi gaiengatik
Centro Integrado “Escuela de Educadores/as – Hezitzaile Eskola” Ikastetxe Integratua.
Centro Integrado “Escuela de Educadores/as – Hezitzaile Eskola” Ikastetxe Integratua.
C/ Mayor, 65 (Palacio Ezpeleta)
31001, Pamplona-Iruña
Navarra-Nafarroa
Telefonoa: 848.43.09.70
Weba wakalakagatik.