MARTXOAK 8 MARZO

Urtero bezala, joan den astean berriro aldarrikatu genuen Eskolan martxoaren 8a, gaur egun oraindik gure gizartean eragiten duen matxismoa agerian jartzeko data espezifikoetako bat. Ikasleak World Cafe batean parte hartu zuen. Bertan, iritziak trukatu, sozializatu eta ezagutza sortu ahal izan zuen beren bizitzetan dauden erreferentzia feministei buruz, ezagutzen zituzten emakume-taldeei buruz, aldarrikapenei buruz, feminismoa eta feminismoak gaur egun duten eragina ulertzeko moduari buruz, etorkizuneko lanbideetan izango duten begirada feministari buruz eta abarri buruz.

Goizeko bigarren zatian talde ezberdinek produktu artistiko bikainak sortu zituzten: motzak, bertsoa, muralak, aurtengo leloa martxoaren 8rako erreferentziatzat hartuz, GURE INDARRA EMAKUMEEN ERAKUNDEA, GURE FUERZA, GURE INDARRA.

Jardunaldia amaitzeko, gogo handiz jarraitu zuen jorratutako gaien inguruan sakontzen eta emakumeok bizi dugun errealitate diskriminatzailea egunez egun eraldatzen.

Esteka honetan, ikasleek egindako lanak eskuragai dituzue.

This entry was posted in Berri nabarmenak, Berriak, Noticias, Noticias Destacadas. Bookmark the permalink.