“LH-REN ETA HAUR-HEZKUNTZAKO GS-EN ARTEKO BIDEAK IREKITZEN… ETA EZ DA IPUIN BAT”

Irakurri beherago gure proiektua

 

 

 

 

 

 

Lehenengo hiruhilekoan, “HAUR HEZKUNTZAKO LH-REN ETA GS-REN ARTEAN BIDEAK IREKITZEN…. ETA EZ DA IPUIN BAT” izenburua duen proiektua garatu da.

Hezkuntza-premia bereziak dituzten haurrentzako eta 1 eta 3 urte bitarteko haurrentzako ipuin bat egokitu beharra dago, metodologia sentsoriala erabiliz. Ipuinak kontatzen jakiteak duen garrantziaz eta zentzumenen estimulazioaz eta zentzumenek ikaskuntzan duten zereginaz gogoeta egiten da. Bi aurkezpen prestatu dira, euskarri digitalekoak, tituluekin “Ipuinak kontatzea ez da haiek irakurtzea” eta “Zentzumenak eta informazio sentsoriala”. “TRIS TRAS” ipuina egokitu egin da, laminak bilatzeko eta informazio sentsoriala duten objektuak egiteko prozesu bat gauzatuz. Bi erakusketa horiek eta ipuin egokituaren narrazioa Haur Hezkuntzako 1. eta 2. mailako (gaztelaniaz) eta Haur Hezkuntzako 2. mailako (euskaraz) ikasleei aurkeztu zaizkie.

Ondoren, “Printzearen Harresi” haur-eskolara joan da. FPEko ikasleek 2 urteko bi haur-talderi egokitutako ipuina kontatu dute. Narrazioaren ondoren, hezitzaileetako batek eskertu eta zorionak eman zizkigun, eta, besteak beste, honako balorazio hau eman zigun: “Giro ezin hobea sortu duzue arreta entzuteko eta erakartzeko. Ipuinean agertzen diren elementuak prestatuz. Arreta 30 minutuz erakartzea lortu duzue, eta hori lortzea zaila da adin hauetan”.

Azkenik, “Andres Muñoz Garde” HBra jo genuen. Han, ipuina kontatu zieten haurren etapako hiru talderi, eta ipuina banatu zieten irakasleei, beren material edo objektuekin.

This entry was posted in Berri nabarmenak, Berriak and tagged , . Bookmark the permalink.