Berdintasunean ikasten genero-indarkeriaren aurka

Maite Bermejo Astiz

Iruñeko Hezitzaileen Eskolako Berdintasuna Sustatzeko eskaintza modular berriak programa berezi bat sortu zuen azaroaren 25ean, Genero Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna ospatzeko.

Aurten 37 hilketa zenbatu dira Espainiako Estatuan, horietako bat Nafarroan. Gainera, laguntza-deiek eta ezarritako salaketek gora egin dute noizean behin. 900 emakume artatu dira hainbat zerbitzutan arrazoi horiengatik, hau da, aurreko urteko aldi berean egindakoetatik bosten bat baino gehiago.

Horregatik, Berdintasuna Sustatzeko eskaintza modularrak egun hori ospatu nahi izan zuen, genero-indarkeria desagerrarazteko, egunez hainbat ekitaldi izango zituen programa berezi baten bidez. Goizak bi zati izan zituen. Lehenengoan, ikasleak lau taldetan banatu ziren hainbat tailerretan parte hartzeko: bata, «Volar» dokumentalari buruzkoa; Rut Iturbidek maitasun erromantikoari buruz emandako hitzaldia; bestea, emakumeentzako autodefentsari buruzkoa; eta, bestea, gizonentzako maskulinotasunari buruzkoa.

Ondoren, hainbat jarduera izan ziren: gymkana erdigunearen ondoko kaleetan zehar, txapa-tailerra, indarkeria jasan duten emakumeentzako idazketa-tailerra eta horma-irudi bat margotzeko eta apaintzeko gunea. Programari amaiera emateko, antolatzaileek manifestuzko hitz eta irakurketak egin zituzten, eta euskara gizarteratzeko bi ikaslek kontzertu txiki bat eman zuten. Arratsaldean ekitaldi berberak izan ziren, maitasun erromantikoaren hitzaldia, gymkana eta murala izan ezik.

Eguna amaitzeko manifestazioa egin zen 20: 00etan Hezitzaileen Eskolako atean.

Jardunaldiko argazki, bideo etbar.

This entry was posted in Berri nabarmenak, Berriak, Noticias, Noticias Destacadas. Bookmark the permalink.