Lanbide Heziketako Erdi- eta Goi-mailako graduetan aurrez izena emateko 2021-2022 deialdia argitaratu da

Lanbide Heziketako zikloetan aurreinskripzioak egiteko deialdia argitaratu da. Maiatzaren 17tik 26ra eskatu ahal izango dira. Prozesua nolakoa den jakin nahi baduzu, begiratu hemen.

Izena emateko unean aurkeztu beharreko nahitaezko oinarrizko dokumentazioa honako hau izango da:

– Izena emateko inprimakia, behar bezala beteta. Lehen aukera gisa aukeratu den ikastetxean aurkeztu beharreko inskripzio bakarra onartuko da. Ikasle berarentzat eskabide bat baino gehiago aurkeztuz gero, onarpen-prozesuko ohiko epetik kanpo geratuko da.
Nortasuna egiaztatzen duen dokumentazioa.

Sartzeko betekizuna egiaztatzen duen dokumentazioa (titulua, sarbide-probaren ziurtagiria edo homologazio-dokumentazioa) inskripzioaren unean bertan aurkeztu ahal izango da (lehendik badago), edo aurrerago. Sartzeko baldintza aurkezteko azken eguna ekainaren 29a izango da, 14: 00ak arte.

Garrantzitsua:

Inskripzioa bide telematikoz Educa Portalen bidez aurkezteko, beharrezkoa da bertara sartzeko gakoak izatea:

Nafarroan eskolatuta dauden edo egon diren ikasleak:

-Erabiltzailea eta Educaren pasahitza:
Pasahitza gogoratzen ez bada, Educan agertzen den posta elektronikoaren bidez            berreskuratu ahal izango da.
Erabiltzailea eta pasahitza gogoratzen ez badira, biak berreskuratu ahal izango             dira    Veridas sistemaren bidez.
-Cl@ve kredentzialak: Administrazio publikoen erregistroen bidez lor daitezke.

Nafarroan eskolatuta egon ez diren ikasleak:
Cl@ve kredentzialak: Administrazio publikoen erregistroen bidez lor daitezke.

Educa Portalera sartzeko gako horiek lortzeko jarraibideak

Izena emateko dokumentazioa batez ere telematikoki aurkeztuko da. Mesedez, saia zaitezte online egiten, ezin baitigute hainbeste eskaerari erantzun. Zure egoeragatik ezin badituzu aurkeztu, aurrez aurre aurkez ditzakezu, hemen hitzordua hartuta. Hitzordu hori hartzeko, google edo gmail bidezko saioa ireki beharko duzu. Konturik ez baduzu, gmail bat sor dezakezu. Oso erraza da. Hitzordu hauek maiatzaren 17tik aurrera hartu ahal izango dira.

OSO GARRANTZITSUA:

Aurreinskripzioa egin ondoren, hurrengo egunetan inskripzioaren egoerari begiratu behar diozue. Egoera “aurkeztua” bada, berrikuspenaren zain dagoela da. Egoera “erregistratua” bada, dena ondo dago. Egoera “dokumentazioa falta da” bada, ahalik eta lasterren aurkeztu beharko duzue, betiere izena emateko epea amaitu baino lehen.

Parte hartzea berrestea, azken batez besteko notak emanez. Horretarako, google edo gmail bidezko saioa ireki beharko duzu. (Konturik ez baduzu, gmail bat sor dezakezu. Oso erraza da) eta lotura honetatik egin ahal izango duzue: maiatzaren 27tik ekainaren 29ra. Aurrez aurre ere egin dezakezue.

This entry was posted in Albisteak, Berri nabarmenak, Berriak, Noticias, Noticias Destacadas, Ohar nabarmenak, Oharrak. Bookmark the permalink.