LH AURREZ AURREKO INSKRIPZIOAK: hurrengo urratsak

2021-2022 ikasturteko onarpen- egutegia

Garrantzitsua: gure eskolaren webgunetik egindako edozein izapidetarako. Jaso duzula baieztatzeko mezu elektroniko bat jasoko duzu. Ez deitu ESKOLARA iritsi zaigun baieztatzeko. Mezu elektroniko horrekin nahikoa da. Zerbait falta bada, zurekin harremanetan jarriko gara eman diguzun helbide elektronikoan.

Hurrengo urratsak: (ikus Nafarroako Gobernuaren webgunea, “Emaitzak” atala)

1. Behin betiko zerrenda 1
  2. Onartutako zerrenda 2
  3.   Behin betiko zerrenda: abuztuaren 27a. Ateratzen denean argitaratuko dugu. Kontuan hartu behar da deialdiaren 2. fasean sartzen garela eta, beraz, onarpen-irizpidea aldatzen dela (ikus araudia: 54/2016 Foru Aginduaren 2. oinarria) eta itxarote-zerrenda asko aldatzen dela.
  4. Matrikula abuztuaren 30etik abuztuaren 31ko 14: 00ak arte. Ikusi beherago nola.
  5. Irailaren 2ko behin betiko zerrenda. Ateratzen denean argitaratuko dugu.
  6. Matrikula irailaren 3tik irailaren 6ko 14: 00ak arte.

PREGUNTAS FRECUENTES

This entry was posted in Novedades, Ohar nabarmenak, Oharrak. Bookmark the permalink.