Beste zerbitzuak

Ver en Lengua de Signos Española

Aurretik nabarmenduetatik aparte, gure zentroak, debaldekoak diren zerbitzu sorta bat eskaintzen ditu zentroko pertsonal guztiari, ikasle eta irakasleei, hala nola bisita egiten digun pertsona guztiei. Fotokopiak egin, zure ordenagailuarekin interneten nabigatu, Campus Birtualean parte hartu edo eskolako informazio edo agiri propioak kontsultatzea posible da honako zerbitzuei esker.

Ver en Lengua de Signos Española

Zentroko ikasleek, zentroko ordenagailuetatik sarbidea daukan barne sare bat dauka. Intranet honen bidez, material eta informazio multzo bat kontsultatu daiteke:

• Zentroko agiri orokorra.
  • Irakasleak, ematen duen modulu edo ikasgai bakoitzean gehitzen duen materiala.
  • Liburutegiko eguneraturiko fitxategia.

Campus Birtuala

Ver en Lengua de Signos Española

Ikasleek ere, Ikasketarako Inguru Birtual bat daukate nondik ikasgai bakoitzeko edo zentroko gune berezietara sartu daitezke. Campus Birtualaren bitartez honakoa egin daiteke:

• Ikasgaiko lanak bidali.
    • Irakasleak, ematen duen modulu edo ikasgai bakoitzean gehitzen duen materialetara heldu.
    • Foro eta chatetan parte hartu bere kurtsoko pertsonekin edota irakasleekin erlazionatzeko.
    • Disponer de documentación e informaciones generales del centro.

WIFI sarea

Ver en Lengua de Signos Española

Zentroko WIFI sarearekin, eskolako ekipo guztiak edozein leku edo geletan konektaturik daude dagoeneko. Lanak edo zeregin akademikoak egiteko beraien gailuak ekarriko zituzten ikasle guzti haiek, atezaintzan. aurretik eskatuz konektatu daitezke ere.

Gainera, bisitan etortzen zaigun edozein pertsonak eta bere gailuarentzat (tableta, eramangarria, ebook, etabar..) interneterako sarrera behar izanez gero, erabiltzerik izanen du behar adina denbora guztiz debalde.

Erreprografia

Ver en Lengua de Signos Española

Badago erreprografia zerbitzu bat bere kopia-denda eta koadernatze zerbitzuak, zentroko bai irakasleei bai nola ikasleei debalde eskaintzen diena.