Egindako jardunaldiak

Ver en Lengua de Signos Española

2007–2008 ikasturtetik aurrera, ikasturte osorako zeharkako gai bat ezartzeakomenigarria dela uste dugu, era honetan hezkuntzako esparru guztietan era berezian tratatu ahal izateko. Era berean, saiatuko gara ikasturte horretako pertsona espezialistek proposaturiko gaiekin erlazionaturik dauden alderdiak ekitea.

Bestalde, momentu horretatik aurrera, gai horri ekiteko jardunaldi ireki bar egiteaproposatu genuen. Bertan, kanpoko txostengileen agerpenarekin batera (gure zentroarekin lan egiten duten pertsona espezialistak barne), ikasleek era berean parte hartuko zuen, kurtsoan zehar garatutakoa gehituz eta beraien praktikekin erlazionatuz gaia. Ondorio bezala, zentroko klaustroak, gaiari buruz hausnarketa orokorra emanen zuen jardunaldi horretan.

Orain arte honako gaiei ekin diegu, jardunaldi ireki bat egin zelarik hauei buruz:

• 2007–2008 Generoa
  • 2008–2009 Eskola bizitzeko lekua bezala