Noticias y Avisos

GENERO BERDINTASUNAREN SUSTAPENA LANBIDE HEZIKETAKO IRAKASLEEN 1. TOPAKETA

Iruñeko Hezitzaileen Eskolako Genero Berdintasunaren Sustapena goi mailako bi  irakaslek, Genero Berdintasunaren Sustapena Lanbide Heziketako irakasleen 1.  topaketan parte hartu dute. Madrilen egingo da apirilaren 25ean eta 26an.

8M

Gaurko egunean, Eskolako lau ikasleek berdintasun teknikariek egindako jardunaldia oroitzeko eta aldarrikatzeko manifestua, Udaletxeko Plazan irakurri dute.

Lanbide Heziketako zikloetara sartzeko probak

Lanbide Heziketako, Arte Plastikoetako eta Diseinuko eta Kirol Irakaskuntzetako zikloetara sartzeko probak

Hezkuntza Sailak Lanbide Heziketako, Arte Plastikoetako eta Diseinuko eta Kirol Irakaskuntzetako zikloetara sartzeko probarako ebazpena argitaratu du. Gogorarazten dizuegu adierazitako edozein ikastetxetan eman dezakezuela izena, edozein ziklotan sartu nahi duzuela ere.

Izena emateko epea 2024ko otsailaren 26tik martxoaren 6ra bitartekoa izango da.

Eskabidea modu telematikoan aurkeztu behar bada, Educa edo Cl@ve egiaztagiri iraunkorrak eduki behar dira.

Hemen duzue informazio guztia

Leave a comment

Joan den abenduaren 21ean, APSDren Etxez Etxeko Laguntza moduluan, Marta Asio Antsoain, Berriobeiti, Berriozar, Iza eta Juslapeñako Oinarrizko Gizarte Zerbitzuen Mankomunitateko Etxez Etxeko Laguntza Zerbitzuko familia-langilearen bisita jaso genuen. Horren bidez, gure ikasleek bertatik bertara ezagutu ahal izan zituzten etxez etxeko laguntza-zerbitzu batek nola funtzionatzen duen, bertatik garatzen den esku-hartze sozialaren ezaugarriak, eta kasuistika mota ohikoenak. Errepikatu beharreko esperientzia!

Berriozarko Gizarte Zerbitzuen Mankomunitateko etxez etxeko laguntza zerbitzuaren harrera eskertu nahi dugu

Tagged | Leave a comment

Lanbide Heziketako tituluak lortzeko proba libreak

Proba libreetarako deialdia argitaratu da. Eskabideak aurkezteko epea 2024ko urtarrilaren 22tik otsailaren 2ra bitartekoa da.

Eskaerak Educaren bidez edo eskolako idazkaritzan aurkez daitezke.

Informazio guztia hemen duzue.

Genero-indarkeriari buruzko jardunaldia 23-N

Azaroaren 23an, ikastetxean hainbat jarduera egin genituen, gure ikasleak emakumeen aurkako genero-indarkeriari buruz prestatzeko.

Jardunaldi hau Haur Hezkuntzako zikloak antolatu zuen, eta eskerrak eman nahi dizkiegu egindako lanagatik.

JO! PANTAIAK

Joan zen asteartean 21, 1.ASCTeko ikaslek parte hartu zuten Nafarroako Errege Artxiboan INJek antolatutako Jo!Pantaiak  jardunaldian.

Jardunaldia oso aberasgarria izan zen, eta gazteek pantailen erabilerarekin eta abusuarekin lotutako hainbat gai jorratu ziren.

Leave a comment

“INIZIA PROIEKTUAK AITORTZEKO JARDUNALDIA”

Joan den astelehenean, hilak 13, Baluarten, 2022-2023 ikasturtean INIZIA programaren garapenean parte hartu duten ikastetxe, enpresa eta erakunde laguntzaileei aitorpena egin zitzaien.

Hezkuntza webgunea

prentsa informazioa

Azaroak 25: Emakumeen aurkako Indarkeria Ezabatzeko Nazioarteko Eguna

Ikasturte honetan, azaroaren 25eko gaia emakume izateagatik emakume guztiok pairatzen ditugun eguneroko indarkeria guztien (mikromatxismoak) sentsibilizazioan, detekzioan eta analisian oinarrituko da. Indarkeria horiek gure alderdi guztiei eragiten diete, bai maila indibidualean, profesionalean, bai sozialean, eta badakigu gure bizitzetarako hain egunerokoak, larriak eta arriskutsuak ez diren beste indarkeria batzuen oinarria direla. Ikastetxe gisa lan egin behar dugu adostasuna, errespetua eta berdintasuna errealitate izan daitezen.

Goizeko taldeok, oroitzapena azaroaren 23ra eramango dugu. Hitzaldiak ekitaldi-aretoan egingo dira, eta dinamikak, berriz, talde bakoitzari dagokion gelan.

Elkartasunaren Europako Kidegoaren informazio-saioa

Gaur, Europako Elkartasun Kidegoaren informazio-saioa izan dugu. Bertan, gazteek Europako inguruko herrialdeetan boluntariotza proiektuetan parte hartzeko dituzten aukerak azaldu dizkigute. Europako Batzordeak finantzatutako programa bat, prestakuntza jasotzeko, lankidetzan aritzeko eta elkartasun-balioak abian jartzeko. Nafarroako Gazteriaren Institutuak beharrezko aholkularitza eta laguntza guztia eskaintzen digu programan izena emateko eta abentura honi ekiteko.

Tagged , | Leave a comment